Je nám veľmi ľúto, že vaša objednávka nebude doručená do predpokladaného dátumu dodania. Uvedené predpokladané dátumy sú vo väčšine prípadov splnené, s výnimkou podmienok mimo našej kontroly, ako sú napríklad oneskorenia v preprave.
Pre ďalšie informácie, prejdite na stránku "váš účet".
Ak objednávka ešte nebola odoslaná:
Skontrolujte dostupnosť jednotlivých položiek. Ak existujú objednávky, ktoré zdržujú vašu objednávku, môžete ich odstrániť.
Ak napriek tomu, že ste objednávku upravili a stále ju nedostanete včas, môžete objednávku zrušiť (bez ďalších poplatkov).
Ak už bola objednávka odoslaná:
Zrušenie objednávky alebo urýchlenie jej doručenia už nie je možné, pretože je už u dopravcu. Ak objednávku nedostanete včas, môžete požiadať o vrátenie platby do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia.
Radi by sme vás informovali, že osobné údaje poskytnuté v tomto formulári budú spracované spoločnosťou Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Tieto informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli adekvátne odpovedať na vaše žiadosti alebo otázky. Oprá