Ospravedlňujeme sa, mohlo to byť spôsobené chybou balenia v našom sklade alebo tým, že sme tovar dostali v poškodenom stave od výrobcu.
Aby sme vám čo najskôr poskytli riešenie, žiadame vás, aby ste nás kontaktovali so žiadosťou o vrátenie prostredníctvom "vášho účtu" (v sekcii vrátenia) alebo prostredníctvom kontaktného formulára (ktorý nájdete nižšie). Na urýchlenie procesu musíte uviesť / priložiť:
Na základe týchto informácií môžeme skontrolovať všetky údaje a poskytnúť vám riešenie čo najskôr.
Radi by sme vás informovali, že osobné údaje poskytnuté v tomto formulári budú spracované spoločnosťou Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Tieto informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli adekvátne odpovedať na vaše žiadosti alebo otázky. Oprá