Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Dostal/a som iné produkty, ako som si objednal/a

Ospravedlňujeme sa, mohlo to byť spôsobené chybou balenia v našom sklade alebo tým, že sme tovar dostali v poškodenom stave od výrobcu.

Aby sme vám čo najskôr poskytli riešenie, žiadame vás, aby ste nás kontaktovali so žiadosťou o vrátenie prostredníctvom "vášho účtu" (v sekcii vrátenia) alebo prostredníctvom kontaktného formulára (ktorý nájdete nižšie). Na urýchlenie procesu musíte uviesť / priložiť:

  • Odkaz na výrobok
  • Číslo objednávky
  • Fotografie čiarových kódov chybných položiek

Na základe týchto informácií môžeme skontrolovať všetky údaje a poskytnúť vám riešenie čo najskôr.

Ďalšie súvisiace otázky:
Top