Informácie o sledovaní nájdete v detailoch objednávky prístupom k "vašemu účtu".
Ak má objednávka viacero produktov, môže každý mať odlišné termíny dodania.
Avšak odhadovaný dátum poskytnutý počas procesu nákupu je dátum, kedy obdržíte všetky produkty spoločne. Ak ste dostali e-mail informujúci o odoslaní vašej objednávky s dopravou, nájdete v ňom priamy odkaz na sledovanie. Ak nemáte tento e-mail k dispozícii, môžete tiež sledovať svoju zásielku prístupom k "vašemu účtu". Tam vám poskytneme údaje o prepravcovi, aby ste sa s nimi mohli priamo spojiť a získať presnejšie informácie.
Poznámka: Ak sa zobrazí, že balík bol doručený, ale vy ste ho neobdržali, prejdite na stránku "Dodané a neobdržané" pre ďalšie informácie.
Radi by sme vás informovali, že osobné údaje poskytnuté v tomto formulári budú spracované spoločnosťou Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Tieto informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli adekvátne odpovedať na vaše žiadosti alebo otázky. Oprá