Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Môžem zmeniť položky v mojej objednávke?

Ak položky vo vašej objednávke nie sú k dispozícii na okamžité odoslanie a náš sklad ešte nezačal s prípravou vašej objednávky, môžete:

  • Odstrániť položky z objednávky.
  • Zrušiť objednávku.

(Pridávanie položiek nie je možné.)

Pre úpravu objednávky, prejdite do svojho účtu.

Ak sme už začali pripravovať vašu objednávku, stav vašej objednávky sa zmení na "pripravuje sa" a nebudete môcť v nej vykonať žiadne zmeny. Od tejto chvíle:

  •  Ak potrebujete pridať položku: zadajte novú a samostatnú objednávku (toto môže spôsobiť ďalšie náklady na dopravu).
  •  Ak potrebujete odstrániť položku: máte 14 dní na vrátenie položky od dátumu dodania objednávky.
Ďalšie súvisiace otázky:
Top