Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Hľadanie balíka, ktorý sa uvádza ako dodaný, ale nie je obdržaný

Ak sledovanie ukazuje, že bol balík doručený, ale nemôžete nájsť svoju objednávku, spýtajte sa susedov alebo kontaktujte prepravcu.

Ak sa objednávka uvádza ako "doručená", ale neobdržali ste ju:

  • Skontrolujte, či iná osoba žijúca na rovnakej adrese alebo recepčný vo vašom budove prijal doručenie.
  • Skontrolujte, či vám v schránke alebo na dverách nebola zanechaná poznámka o pokuse o doručenie. Táto poznámka obsahuje pokyny o tom, ako znovu naplánovať doručenie alebo vyzdvihnúť balík. V prípade absencie môžu prepravcovia umiestniť balík na miesta na vyzdvihnutie.
  • Kontaktujte prepravcu, aby ste požiadali o ďalšie informácie o doručení balíka. Nezabudnite mať k dispozícii číslo sledovania objednávky.
  • Je veľmi dôležité, aby ste nás okamžite informovali o akejkoľvek objednávke alebo produkte, ktorý ste neobdržali. Myslite na to, že to môžeme vyriešiť len počas obdobia 14 dní od odhadovaného dátumu doručenia.
Ďalšie súvisiace otázky:
Top