Ľutujeme, že výrobok prišiel chybný alebo mu chýbajú časti.
Pristúpte k "vášmu účtu" a kliknite na tlačidlo "Vrátenie a reklamácie“. Vyberte objednávku a chybný produkt alebo produkt s chýbajúcimi časťami a poskytnite nám všetky potrebné informácie, aby sme mohli problém vyriešiť čo najskôr.
Máte 14 kalendárnych dní od prijatia objednávky na podanie tejto reklamácie.
Dôležitá poznámka: Toto tlačidlo použite výlučne na nahlásenie chybného výrobku alebo chýbajúcich častí. Je povinné nás o tom informovať predtým, ako nám tovar zašlete späť. Ak tak neurobíte, vrátenie môže byť zamietnuté.
Dostanem automaticky náhradu?
Po preskúmaní, ak je vrátenie schválené, vám vrátime celú sumu zaplatenú za tento výrobok bez ďalších nákladov na vrátenie, alebo vám, ak bude dostupný, doručíme nový produkt.
Radi by sme vás informovali, že osobné údaje poskytnuté v tomto formulári budú spracované spoločnosťou Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Tieto informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli adekvátne odpovedať na vaše žiadosti alebo otázky. Oprá