Zákaznícka podpora

https://www.funidelia.sk/cart

Dostal som neúplnú alebo nesprávnu objednávku

Ľutujeme, že ste dostali neúplnú alebo nesprávnu objednávku.

Pristúpte k "vášmu účtu" a kliknite na tlačidlo „Vrátenie a reklamácie“. Vyberte objednávku a nesprávne alebo nedoručené produkty a poskytnite nám všetky potrebné informácie, aby sme mohli problém vyriešiť čo najskôr.

Máte 14 kalendárnych dní od prijatia objednávky na podanie tejto reklamácie.

Dôležitá poznámka: Toto tlačidlo použite výlučne na nahlásenie nesprávneho alebo nedoručeného tovaru. Je povinné nás o tom informovať predtým, ako nám tovar zašlete späť. Ak tak neurobíte, vrátenie môže byť zamietnuté.

Dostanem automaticky náhradu?

Po preskúmaní, ak je vrátenie schválené, vám vrátime celú sumu zaplatenú za tento výrobok bez ďalších nákladov na vrátenie, alebo vám, ak bude dostupný, doručíme správny produkt.

Ďalšie súvisiace otázky:
Top