Mrzí nás, že ste nedostali objednávku v perfektnom stave. Pravdepodobne sme ju dostali v takom stave z výroby alebo sa mohla poškodiť počas prepravy.
Kontaktujte nás a požiadajte o vrátenie prostredníctvom "vášho účtu" a v časti vrátenia uveďte dôvod alebo použite kontaktný formulár uvedený nižšie. Na urýchlenie procesu uveďte alebo priložte nasledovné:
Hneď ako dostaneme vašu žiadosť, budeme vás čo najskôr kontaktovať s riešením.
Ak bude vrátenie peňazí schválené, vrátime vám celú sumu zaplatenú za položku, s výnimkou nákladov na dopravu, alebo ak je tovar stále k dispozícii, pošleme vám nový produkt. Na uplatnenie tohto nároku máte 14 kalendárnych dní od dátumu prijatia objednávky.
** Dôležité: Pred odoslaním tovaru späť je povinné nás informovať o chybe produktu a o vašom úmysle vrátenia. Ak to neurobíte, vrátenie môže byť zamietnuté.
Radi by sme vás informovali, že osobné údaje poskytnuté v tomto formulári budú spracované spoločnosťou Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Tieto informácie zhromažďujeme preto, aby sme vám mohli adekvátne odpovedať na vaše žiadosti alebo otázky. Oprá